- 50% na wszystkie fototapety do końca roku

Regulamin

  1. Stosowane definicje.
    1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.decoplanet.pl za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów i Usług, dostępnych w Sklepie.
    2. Sprzedawca – właścicielem serwisu www.decoplanet.pl jest firma:
      GLASS Mariusz Brodacki
      ul. Jana Kasprowicza 47
      NIP: 5992875849
      REGON: 383359678
      66-400, Gorzów Wielkopolski
    3. Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady korzystania ze Sklepu.
    4. Polityka Prywatności — dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
    5. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    6. Klient — pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    7. Klient-Konsument — pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    8. Kupujący – zarówno Klient, Klient-Konsument, jak i Konsument.
    9. Administrator danych osobowych — podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca.
    10. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu lub mailowo na adres biuro@decoplanet.pl, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
    11. Towar — wszystkie produkty fizyczne dostępne w Sklepie jak panele szklane, fototapety, obrazy na płótnie, PCV, pleksi, dibond i inne.
    12. Gwarancja — dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości Towaru złożone przez Gwaranta. Wskazuje obowiązki Gwaranta i uprawnienia Kupującego w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
    13. Konto — jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, zapisywania Produktów do ulubionych lub wglądu do historii Zamówień realizowanych w Sklepie.
    14. Newsletter — jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  2. Postanowienia ogólne
    1. Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
    2. Sprzedawca jest płatnikiem VAT.
    3. Sprzedawca wystawia faktury VAT.
    4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi wolne od wad.
    5. Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Towarów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
    6. Wszystkie Towary oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie są nowe.
    7. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Usług, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
  3. Formy płatności.
    1. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
      1. przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr:
        Numer konta (PKO BP):
        PL 32 1020 1954 0000 7802 0189 7529
        Nazwa:
        decoPLANET,
        Kasprowicza 47
        66-400 Gorzów Wlkp.
        w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamówienia.
      2. płatność online — przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186.
  4. Zawarcie umowy sprzedaży.
    1. Aby zamówić Produkt, za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową Sklepu, www.decoplanet.pl, a następnie wybrać Towar, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
    2. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
      1. dodania Towaru do koszyka,
      2. wypełnienia formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
      3. podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży,
      4. wskazania danych wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
      5. wybór formy płatności,
      6. akceptacja regulaminu Sklepu,
      7. potwierdzenie woli zawarcia umowy, z obowiązkiem zapłaty.
    3. Po podaniu przez Kupującego, wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
    4. Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu.
    5. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Towar. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
  5. Termin realizacji zamówienia i dostawa Towarów.
    1. Czas realizacji na zamówienia standardowe to około 7 dni roboczych (fototapeta, folia, obrazy).
      Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy — w przypadku wysyłki kurierskiej należy doliczyć od 24 do 72 godzin, natomiast dla transportu dedykowanego decoPlanet od 2 do 7 dni roboczych.
    2. Panele i obrazy szklane:
      Jaki jest termin realizacji pomiaru?
      Kontakt z klientem następuje w ciągu 3 dni roboczych po wpłynięciu zamówienia.
      Termin pomiaru - 10 dni roboczych od dnia kontaktu z klientem. Przy ustalaniu dogodnego dnia i godziny uwzględnia się charakter pracy montażystów.
      Jaki jest termin realizacji montażu lub dostawy?
      Termin realizacji (montażu, dostawy) paneli i obrazów szklanych to 14 dni roboczych dla szkła niehartowanego i 21 dni roboczych dla szkła hartowanego.
      Termin liczony jest od kolejnego dnia po wykonaniu pomiaru i wpłynięciu potwierdzonego, opłaconego zamówienia.
      W przypadku zamówienia szkła bez montażu termin liczony jest od dnia wpłynięcia potwierdzonego, opłaconego zamówienia.
      UWAGA — Ze względu na sytuację pandemiczną panującą w kraju, podane terminy realizacji mogą ulec wydłużeniu.
    3. Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów, który jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy.
    4. Koszty dostawy Towarów podane są do wiadomości Kupującego przed wysłaniem do niego Zamówienia.
    5. Koszt dostawy związany jest z wyborem sposobu dostawy przez Kupującego.
    6. Dostawa Towarów ogranicza się wyłącznie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    7. Przy wyborze sposobu dostawy transportem DecoPlanet ustalona godzina jest orientacyjna. Czas przyjazdu może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych - w takim przypadku kierowcy DecoPlanet przekazują Kupującemu stosowną informację. Kupujący zobowiązany jest do zapewnienia odbioru pod wskazanym adresem w dniu planowanej dostawy.
    8. W przypadku niezapewnienia przez Kupującego odbioru pod adresem podanym w zamówieniu, zamówienie pozostaje w dyspozycji Sprzedawcy - kolejna próba doręczenia zamówienia możliwa jest dopiero przy następnym wyjeździe transportu DecoPlanet, pod warunkiem ponownego opłacenia kosztu dostawy zgodnej z cennikiem.
    9. W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Kupujący stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodność zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
    10. Kupujący musi w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kuriera), jest niezbędne do dochodzenia roszczeń.
    11. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki dostarczane były w określonym terminie, jednak nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie przesyłek z przyczyn niezależnych od nas.
    12. Zgodnie z art. 17 ust. 2 CMR przewoźnik jest zwolniony z odpowiedzialności, jeżeli szkoda spowodowana została okolicznościami, których nie mógł uniknąć i których następstwom nie mógł zapobiec. W szczególności są to:
      – wypadek drogowy z wyłącznej winy osoby trzeciej,
      – gwałtowne załamanie się pogody na trasie przewozu,
      – niezapowiedziane strajki, które miały wpływ na terminowość przewozu,
      – niezapowiedziane blokady dróg,
      – wojna, zamieszki społeczne
      – inne podobne zdarzenia.
  6. Montaż
    1. Sprzedawca oferuje montaż niektórych zakupionych produktów na terenie Polski, cenę jest podana przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
    2. Zleceniodawca zobowiązuje się do odpowiedniego przygotowania podłoża pod montaż zgodnie z zaleceniami Sprzedawcy, w przypadku braku wymaganych przygotowań Sprzedawca ma prawo odmówić usługi montażu i przełożyć go na inny termin, dogodny dla Zleceniodawcy i Sprzedawcy, po ponownym uiszczeniu opłaty za przyjazd. Sprzedawca nie odpowiada za szkody i opóźnienia montażu powstałe przez brak przygotowania podłoża, niestawienie się Zleceniodawcy w umówionym miejscu i czasie, podanie błędnego adresu montażu przez Zleceniodawcę.
    3. W przypadku samodzielnego montażu zamówionego produktu na powierzchnię, której pomiar wykonano samodzielnie przez Zleceniodawcę, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozbieżności wynikające z błędnego pomiarowania powierzchni.
    4. Jeżeli usługa montażu nie została wykonana ze względu na błędnie wykonany pomiar powierzchni przeznaczonej do zamontowania zamówionego produktu, Sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu kosztów poniesionych przez Zleceniodawcę.
    5. Montaż produktów nie dotyczy finalnego wykończenia t.j. fugowania łączeń, silikonowania krawędzi, kładzenia listw cokołowych/wykończeniowych. Ze względu na konieczność całkowitego wyschnięcia kleju montażowego odpowiednie prace wykończeniowe Zleceniodawca powinien przeprowadzić co najmniej po 24 godzinach od zakończonego przez Sprzedawcę montażu.
  7. Ograniczenie odpowiedzialności
    1. Mając na uwadze obecny stan techniki, nie możemy zapewnić bezbłędnej oraz stale dostępnej komunikacji drogą internetową. Nie ponosimy odpowiedzialności za stały dostęp do naszego systemu online, jak również za błędy techniczne oraz elektroniczne powstałe w trakcie dokonywanych zakupów, na które nie mamy wpływu, a w szczególności za odwlekające się opracowywanie lub przyjmowanie zleceń.
    2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie zakupionego towaru, jeśli szkoda ta nie powstała z jego winy. W szczególności dotyczy to wszystkich możliwych klęsk żywiołowych, stanu wojennego lub innych warunków środowiskowych uniemożliwiających dostarczenie towaru na czas.
    3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za różnice wynikające z użytkowania różnego typu monitorów komputerowych, mogących w znaczny sposób przekłamywać rzeczywistą kolorystykę obrazów zawartych w naszej galerii. Jak również za różnice wynikające z metod konwersji i/lub próbkowania kolorów z wydruku fotografii przesyłanych przez klienta.
    4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice kolorystyczne przy ponownych wydrukach tego samego pliku w pewnym odstępie czasowym. Różnice w odcieniach pomiędzy pierwowzorem a ponownym wydrukiem odtwarzanego projektu mogą być spowodowane przede wszystkim dostawą innej partii materiału przeznaczonego do druku, jak również konwersją przestrzeni barwnych oraz zmieniającymi się parametrami maszyny drukującej. Są to nieuniknione etapy oraz procesy technologiczne, na które firma decoPLANET nie ma wpływu.
    5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy montaż produktów czy dodatkowe koszta pośrednie bądź bezpośrednie związane z zakupem, montażem czy demontażem produktów.
    6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość zdjęć wybranych przez klienta w procesie składania zamówienia.
    7. Sprzedawca oświadcza, iż grafiki do wykonania wydruków pobierane są odpłatnie licencją standardową z zewnętrznych serwisów stockowch, głównie Adobe Stock - https://stock.adobe.com/pl/licence-terms Pliki z pozostałych pakietów (niestandardowych) są dodatkowo płatne przez klienta zgodnie z cennikiem danej strony stockowej.
    8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice cen zdjęć powstałych w okresie od wyceny do ostatecznego pobrania zdjęcia przez sprzedającego, a także za usunięcie zdjęcia z serwisu oferującego grafiki.
    9. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby dostarczane produkty były doskonałe - niemniej jednak ze względu na naturalne trudności w obróbce takiego materiału jak szkło, mogą występować niewielkie odchylenia od zadanych wymiarów. Sprzedawca zastrzega więc możliwy zakres tolerancji błędu przy cięciu szkła, w zależności od długości cięcia i grubości szkła różnice mogą wynosić do +/-2mm (przyjęto ogólne normy szklarskie PKN - Polskiej Komisji Normalizacyjnej).
    10. Materiał, jakim jest Twarda Pianka PCV nie jest na tyle twardym materiałem, aby niemożliwym było powstawanie na jego powierzchni mikro- i makroskopijnych nierówności/zarysowań - mogą one powstać w trakcie naturalnego procesu produkcji, transportu, czy magazynowania. Zadrukowanie powierzchni PCV powoduje, że warstwa druku osiada na tych nierównościach, zapewniając kompletność obrazu. Oglądanie wydruków z kilku/kilkunastu centymetrów, pod odpowiednim kątem i przy odpowiednim refleksie świetlnym, pozwala na zauważenie pierwotnych zagłębień. Sprzedawca zastrzega brak wady materiału, kiedy pierwotne nierówności nie są widoczne z odległości większej niż 150cm.
  8. Prawo odstąpienia od umowy.
    1. Odstąpienia od umowy będą uwzględniane i możliwe tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy produkcja zamówienia nie została rozpoczęta. Każdy produkt zakupiony w serwisie decoPLANET.pl, wykonywany jest na indywidualne zlecenie klienta. Reklamacje i zwroty będą rozpatrywane tylko w przypadku niezgodności produktu z zamówionym lub w przypadku uszkodzonego, zniszczonego bądź towaru niezgodnego z opisem.
    2. Zwracany lub reklamowany towar nie może posiadać znaków użytkowania, powinien być kompletny i odesłany w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport. Wszelkie odstępstwa od tej reguły powodują, że zwrot lub reklamacja nie będą uznawane.
    3. Wpłacona przez klienta należność za towar zostanie zwrócona w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
    4. W przypadku zwrotów lub reklamacji klient odsyła towar na własny koszt, w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. Niezachowanie tego terminu skutkować może odmową przyjęcia zwrotu bądź reklamacji. Sprzedający nie jest zobowiązany do przyjęcia przesyłki nadanej za pobraniem, a wszelkie koszta z tego tytułu ponosi klient.
    5. Na odstępującym od umowy spoczywa obowiązek dostarczenia towaru wraz z kopią odstąpienia od umowy do siedziby firmy Sprzedawcy, w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania produktu (liczy się data nadania).
    6. Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
    7. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem wysłanie e-maila na adres biuro@decoplanet.pl
    8. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać ze wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
    9. Konsument lub Klient-Konsument może także sporządzić własnoręcznie pismo o odstąpieniu od umowy, przy czym za niezbędne uważa się co najmniej:
      1. dane identyfikacyjne i adresowe Konsumenta,
      2. nazwę lub symbol zwracanego Towaru,
      3. datę otrzymania Towaru przez Konsumenta,
      4. numer rachunku bankowego lub inny sposób zwrotu kosztów Towaru przez Sprzedawcę.
    10. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    11. W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
    12. W razie odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą.
  9. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
    1. Zgodnie z artykułem 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
      1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
      2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
      3. zawartej w drodze aukcji;
  10. Zwrot środków i odesłanie Towaru.
    1. Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
    2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych otrzymanych od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta do momentu otrzymania towaru od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta lub dostarczenia przez niego dowodu odesłania Towaru.
    3. Konsument lub Klient-Konsument powinien zwrócić Towar niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwroty należy kierować na adres siedziby Sprzedawcy.
      Konsument lub Klient-Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu powstałe w wyniku korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
    4. W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki z Towarem Sprzedawca ma prawo obciążyć Kupującego kosztami ponownej wysyłki, odesłania i ewentualnie magazynowania Towaru (dalej jako: „Koszty“) na poniższych zasadach:
    5. Sprzedawca wyśle Kupującemu na adres mailowy wiadomość z zapytaniem, czy Kupujący wyraża wolę powtórnego dostarczenia Towaru;
    6. Jeżeli Kupujący wyrazi wolę powtórnego dostarczenia Towaru — zostanie przez Sprzedawcę obciążony Kosztami;
    7. Jeżeli Kupujący zrezygnuje z powtórnego dostarczenia Towaru — Sprzedawca będzie uprawniony do obciążenia Kupującego Kosztami, a także podjęcia działań mających na celu odstąpienie od umowy sprzedaży oraz do dochodzenia naprawienia szkody, w tym zwrotu Kosztów;
    8. Jeżeli Kupujący w terminie 30 dni od otrzymania wiadomości od Sprzedawcy nie udzieli odpowiedzi na wiadomość Sprzedawcy, Sprzedawca będzie uprawniony do wszczęcia procedury złożenia przedmiotu do depozytu sądowego i/lub do podjęcia działań mających na celu odstąpienie od umowy sprzedaży, a także do dochodzenia naprawienia szkody, w tym zwrotu Kosztów.
  11. Zwrot kosztów dostawy.
    1. Konsument lub Klient-Konsument nie ponosi kosztu zwrotu, z wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki Towaru do Sprzedawcy.
    2. Zwykłe koszty zwrotu, które ponosi Konsument lub Klient-Konsument to w szczególności koszt opakowania do wysyłki i opłaty za nadanie przesyłki do Sprzedawcy.
    3. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt dostawy Towaru liczony jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy dostępny w ofercie Sprzedawcy.
    4. Sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztu dostawy Towaru do Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w sytuacji, gdy:
      1. Sprzedawca dostarczył Towar w formie darmowej dostawy, np. po przekroczeniu ustalonej przez Sprzedawcę wartości zamówienia lub w ramach innej akcji promocyjnej prowadzonej przez Sprzedawcę,
      2. Konsument lub Klient-Konsument zwraca część zamówionych Towarów, a koszty dostawy nie były liczone od sztuki tylko od całości zamówienia.
  12. Zasady reklamacji.
    1. Wszelkie reklamacje Kupujących powinny być wysyłane w formie pisemnej lub na adres e-mail Sprzedawcy.
    2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres korespondencyjny.
    3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
      1. imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
      2. nazwę zakupionego Produktu,
      3. opis reklamacji,
      4. datę ujawnienia się wady Produktu,
      5. potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
    4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres (w tym adres e-mail).
  13. Ochrona danych osobowych.
    1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
    2. Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących w związku z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://decoplanet.pl/polityka-prywatnosci
    3. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą, zostały opisane w Polityce prywatności.
    4. Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych z:
      1. składaniem i realizacją Zamówień w Sklepie,
      2. założeniem Konta w Sklepie,
      3. zapisaniem się Kupującego do newslettera,
      4. dokonaniem oceny Sklepu, Produktu lub Towaru,
      5. kontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą za pomocą formularza kontaktowego, jak i telefonicznie lub mailowo na bezpośrednie adresy Sprzedawcy podane na stronie Sklepu.
  14. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług.
    1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
      1. urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
      2. odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej, lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0, lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów JavaScript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
      3. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
    2. Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu zaleca się, aby urządzenie, z którego korzysta Kupujący, posiadało w szczególności:
      1. aktualny system antywirusowy,
      2. skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
      3. zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
      4. aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz JavaScript w przeglądarce internetowej,
    3. Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Towarów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
    4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy, lub od Sprzedawcy do Kupującego.
  15. Rejestracja w Sklepie i założenie Konta.
    1. Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.
    2. Założenie Konta jest dobrowolne.
    3. Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych Kupującego na formularzu Zamówienia.
    4. Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz tworzy własne hasło.
    5. Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu osobom trzecim.
    6. Kupujący, który dokonał rejestracji, rozwiązuje umowę o świadczenie usług, drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.
    7. Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę, o świadczenie usług drogą elektroniczną, dotyczącą Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego.
  16. Newsletter
    1. Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.
    2. Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
    3. Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.
    4. Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
    5. Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.
    6. Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.
  17. Autorskie prawa majątkowe
    1. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
    2. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
    3. W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzących w ich skład elementów graficznych, oprogramowania oraz prawa w zakresie baz danych, osoba, która dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.
      Sprzedawane przez Sprzedawcę produkty objęte są na całym świecie prawami autorskimi. Zarówno klient, jak i osoby trzecie nie są upoważnione do produkcji, rozpowszechniania lub powielania produktów Sprzedawcy.
      Każde korzystanie z dzieła i czerpanie z niego dochodu możliwe jest po uprzedniej pisemnej zgodzie Sprzedawcy, która udzielana jest wyłącznie na określony czas i w określonym celu. Z posiadaniem dzieła lub przekazaniem własności nie są — jeżeli nie zostało to ustalone inaczej — związane żadne dodatkowe prawa użytkowania lub czerpania dochodu w świetle ustawy o prawach autorskich, zasada ta dotyczy przede wszystkim oficjalnych wystaw.
    4. Każdy ujawniony przypadek naruszenia praw autorskich majątkowych lub praw na dobrach niematerialnych, co do których wyłącznym dysponentem i uprawnionym jest Sprzedawca, upoważniać będzie Sprzedawcę do nałożenia na indywidualnego naruszyciela, karę umowną w wysokości 5000,00 zł.
  18. Postanowienia końcowe
    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
    2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego. Konsument ma ponadto prawo do wytoczenia powództwa według przepisów o właściwości przemiennej.
    3. Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Towar Kupującemu.
    4. Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
    5. Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
    6. Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
    7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

Na stronach internetowych decoPLANET stosujemy pliki tymczasowe przechowywane na Twoim urządzeniu, tzw. cookies i podobne. Zasady ich przechowywania możesz zmienić w swojej przeglądarce internetowej. Klikając przycisk "Rozumiem" potwierdzasz, że konfiguracja jest prawidłowa.